Haha, trodde jag!

Blev ingen lugn dag för mig och Alva.
Adde fick släppa av oss vid ÖoB när han skulle till jobbet, kika lite där.
Gick bort till maxi, köpte mig ett par överdrags/regnbyxor för 149:-, svarta, billigt, det gillar vi.
Varför gå och köpa svindyra när man kan få likadana men billigare?

Tog bussen in till stan, chauffören körde som ett svin, ingen respekt alls för att man stog upp med en barnvagn.
Och han sänkte inte ner bussen heller när jag skulle gå på, han trodde visst jag hade vingar!
Lämnade tillbaka klänningen jag köpte på gina, blev en tröja istället men den vart inte så bra heller.
Köpte även en present till min pappa som blir 46år på onsdag.

Tänkte man skulle gå hem, lite hurtig sådär, men kom ingenstans med vagnen som vanligt nu för tiden.
Blev ett stopp på mamma/mitt jobb och hälsade på.
Uppskattdes av alla, Alva kikade nyfiken på alla.
Tog bussen hem sen, blev ju genom svett i snöyret!!!

Nu har man städat nedervåningen, diskat och tvättat!!
Alva sover.
Jag slappar.
Väntar på min kärlek.


En glad Alva i morse


Min stora kärlek <3


En blöt fis


Kommentarer
Postat av: unique

du måste ha sovit som en stock inatt??

2010-02-02 @ 08:17:37
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Söööt !



Hon ser ut att vara väldigt lik dej.

Postat av: Benny

Saknar dej varje dag mitt lilla barnbarn,älskar dej så det gör ont i hela kroppen.Puss & kram morfar.

2010-02-06 @ 10:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0