Katt skrälle

Min katt gör mig galen om kvällar/nätter.
Nästan så jag funderar på stänga in henne i gästrummet på natten, fast det vill jag inte egentligen.
Synd om henne.

Men när jag ska lägga Alva på kvällarna och går in i hennes rum, oftas brukar jag glänta lite på hennes dörr.
Men då kommer kissen in, jamar hur högt som helst flera gånger om, så Alva slår upp sina blå, ska vi leka?
Om jag stänger dörren så står hon utanför och krafsar, även på nätterna.
Har jag dörren öppen på natten är hon där inne och för liv, hoppa från byrån, fönsterbrädan.
Dunsar ner som om hela taket skulle rasa samman, trodde katte var smidiga djur! :)

Om hon inte gör hyss i hennes rum så river hon ut all jord ur varenda kruka i hela huset, blir tokig.

Men men älskar henne då! Hon är ju trots allt min lilla kattbebis <3
(snart 3år gammal, om en månad) 



Mina fina kisse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0