Super trött!

Idag är jag bara sååå trött, vill bara somna om igen.
Alva har börjat bli mer och mer pigg på mornarna, helst ska hon gå upp rendan 6.30, nej tack säger mamma.
Försöker få henne att sova till 7.30, men funkar knappt.
Men förstår henne som jag skrev i tidigae inlägg, hon sover ju nästan 12h om nätterna.

Väntar nu på att Alva ska bli trött igen, då ska jag allt lägga mig en stund till.

Ska iväg och träffa några mammor på eftermiddagen över en lunch/fika på stan.
Sen blire lugnt!! 


Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Usch stackare! Jag bövar för den dagen Vincent vill gå upp de tiderna :S men jag hade tänkt försöka hålla på hans sovtid tills han är runt 1 iaf.. lägger honom vid 9 nu och oftast sover han till allt mellan 7 och 9. försöka kan man ju alltid =)

Kanske du kan försöka skjuta lite på Alvas läggning med?

kramar

2010-02-04 @ 11:13:28
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Inte är det lätt alla gånger.. :(

dom gör ju de dom små liven :) både på gott och ont.

Håll ut.. Ni lyckas nog tillslut :)Ett tips jag fick var att va ganska hård på just sovtider (i måttlig mån) (man kan ju inte tvinga dom i flera timmar men lite i taget. en halvtimma i taget)

Alla är vi ju olika men jag fungerar inte alls om inte jag får sova. kanske lite därför jag lider med dom som har barn som vill gå upp tidigt varje morgon..

kramar

2010-02-04 @ 12:33:50
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Det är ju bra =)

Min lilla son vägrar sova mer än 20 min på dagen i taget om vi inte är iväg så han ligger i vagnen eller sitter i bilen. Så det ska bli skönt sen när vi kommer in till stan att kunna gå ut å gå så han sover ordentligt på dagen. Här kommer vi inte ut med vagnen. :(

Får ta och ses snart med tycker jag. Bor ju i stan snart så då får vi allt ta en kaffe!

kramar

2010-02-04 @ 21:11:44
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0