Vc

Har befunnit mig hela förmiddagen på Vc, därför jag lyst med min frånvaro.

Gjorde en läkarundersökning, hon klämde och vred, vilken smärta.
Skicka upp mig på röntgen, men ingen var brutet och allt satt på sin plats.
Hon trodde först det kunde röra sig om att ena benet i armen hoppat ur led, men som sagt inget var fel.
Alltså en rejäl stukning  och de gör bara ondare, men hon klämde och vred på nåt lustigt sätt man brukar göra med små barn, så det blev lite bättre.
Ska käka panodil och nån inflammatorisk tablett i 10dagar och får se om det hjälper.
Annar ska de komma på någon annan lösning.
Dumma dumma krog besök :P

Ska laga mat nu och sen iväg på lite mamma träff :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Ahaaaaaa var det efter att du ramla??? Fy fan :O

2010-02-10 @ 13:50:24
URL: http://kimpersson.blogg.se/
Postat av: Fiii - Vincents mamma

skönt att du fick komma iaf. och tur att inget var brutet! Så det kan gå när man är lite rund om fötterna ;)

Jaa man blir ju det!!! hehe

Jasså? skönt att hon sitter där hon sitter! Vincent lär jag få jaga snart kan jag tro.. :P

Myror i brallan redan nu :) hehe

Kram

2010-02-10 @ 13:55:14
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0