Händer grejer!

Ska börja med att tacka för svaren jag fått på min fråga :)

Och så vill ja säga, att till dem som kanske försöker få tag i mig via min mobil så är jag inte nonchalant som inte svarar. Den har gått sönder :(
Mitt eget fel, lill snuttan har dreglat sönder den.
Brukar inte låta henne ha den, man vet ju aldrig med strålningar och skit, men hon var jätte grinig igår, är förkyld igen, så de ända som dög var mobilen. Så den är sönder dreglad.
Så kan det gå!!

Har även varit duktig och gjort lite grönsakspurèer till Alva, börjar ta slut i frysen.
Tror ni inte jag hitta katt skrället står och slickar i dem när de står och svalnar.
Tror det är min oturs morgon.

Dammsugit med, och dammsuarpåsarna är slut. så det gick väl sådär att dammsuga.

Men lite annat skoj är att barnrummet snart är klart, bara lite grejer som ska inhandlas :)

Ska kika på lite bloggar innan Alva blir uttråkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0