Havregrynsgröt

Nyss intagit mig en skål havregrynsgröt och ett ägg, det funkar, men det slår inte mina mackor.
Har jag ätit detta i ett år förut ska jag fan klara av de igen.
Ha även prova med banan på en gång, va en nisse som sa att det var gott, men va det värsta jag provat :/

Jätte kul igår hade vi, super god mat och super trevligt sällskap.
Var en tjej som var höggravid där, kan inte annat än vara lite smått avvis på henne.
Är sugen på att föda igen, inte en till bebis utan bara få göra om det en gång till.
Ångrar at jag inte spelade in förlossningen, skulle ju absolut inte sätta på den som en familjefilm direkt, men skulle vilja se den för min skulle.
Man var ju så bort på all jävla lustgas så kommer ju knappt ihåg hälften, men det är nog lika bra det :)

Ska fortsätta med hennes rum idag, slipa och slita bort golvet, hoppas vi hinner måla lite med.
Det blir rosa, massa med rosa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0