Jobb och shopping

Fick jobba igår 16,30-21,30. så det blev ingen fika med sanna igår på stan.
Kom en sväng innan jobbet istället.
Gick bra att jobba, skoj.

Idag stack vi stan, jag och Alva, träffa Kim med sin Leah, Sanna och Emelie med sin Noel.
Jätte trevligt.
Blev en massa shopping först och sen lunch och sen lite shopping igen.
Så nu är man pank, haha!
Hitta iaf ett par stövlar, slipper har uggsen imorrn på dansglovet :)
Även lite drickbart till imorrn, massa kläder till Alva och sen lite till mig.


Lite nytt till Alvisen


Stövlarna


Va bara tvungen att köpa denna rosett <3


Mitt egna lilla charmtroll


Kommentarer
Postat av: Benny

Lilla gumman vad du är fin,likaså din lilla mamma som är min älskade dotter,älskar er,okej Adde med.

2010-02-06 @ 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0