Min skatt blir 6mån idag <3

Grattis till min lilla dotter som blir 6månader idag <3
Tiden går så fort, hon är redan ett halv år, om lika mkt tid fyller hon 1år.
Inte längsen hon låg i magen och alla trodde det var en lite pojk, inklusive mig med.
Elle min pappa och farmor trodde hela tiden det skulle bli en flicka.
Hon överraska oss alla, skulle vilja sett min ansiktsuttryck på förlossningen när de säger att det blev en ficka.
Nästan så man längtar tillbaka till allt runt om förlossningen, väntan innan och efteråt när man fått upp sin lilla bebis på bröstet.
LYCKA!


Ett dygn gammal <3


6månader!
( kolla knubbislåren, hihi  )





Kommentarer
Postat av: Naimi

grattis :)

Ne hon äter fortfarande typ inget :( Håller på o fixar lite stuvade mackaroner nu så ska vi se om de e nått, man ju allti hoppas :)

2010-01-12 @ 14:15:33
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaaaam!

2010-01-12 @ 17:39:55
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0