Prinsessrum

Nu har vi inhandlat golvet till Alvas rum och senare ska nog åka och köpa färgen. 
Blir ju rosa såklart, ljusrosa, min karl ville ha en mörkare men icke jag.
Så det får bli att matcha med lite vita och mörkrosa saker.
Nu återstår det bara att se när vi börjar med rummet, i veckan hoppas jag.

Som ni kanske förstår åkte vi en sväng till Lkpg igår, mina föräldrar hade hand om Alva sålänge.
Fick inte plats att ta med henne, var tvungen att fälla sätet för att få inte golvet och vagnen fick ju inte plats där heller.
Men det gick super bra iaf, Alva trivs bra där.

Blir nog lugnt idag, mysdag.  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer nog bli toppen fint tror jag :)

2010-01-11 @ 22:37:52
URL: http://Trulllsan.blog.se
Postat av: Jonna

Ja visst blev det ett litet lyft av bara det.

Skulle gärna vilja göra om hela köket men när man inte har råd att ta allt nu så får man väl göra småsakerna. Skulle gärna vilja byta ut skåpen och sätta in nya som går vågrätt istället och en ny fläkt men jag vet inte hur mkt jobb det blir. Kram

2010-01-12 @ 09:32:17
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0