Sysslingträff

Sysslingträff, det är vad vi ska iväg på i eftermiddag.
Alva har en syssling på min sida, inte blodsband men ingifta, de är ifrån Örebro s blir inte så ofta vi ses.
Setts två gånger sedan våra barn föddes, Alva är snart 6mån och Tora snart 3mån.
Ska bli sååå kul, längtar!

Igår hade jag ju en liten träff här.
Super trevligt.
Fikade och mös!
Hoppas nästa gng blir snart.
Bjöd på fruktsallad och vaniljvisp, rätt så nyttigt utan vispen då, men såg så klent ut så jag bad Sofia köpa med sig bullar, jaha då var denna vecka förstörd!
Men hoppas det visar nåt på vågen iaf på fredag.
Är det pos så skriver jag och är det neg så skrivet jag inte, haha!

Grattis Nellie på din 1årsdag :)

Just det, Alva har gått några steg framåt nu i sin gåstol, inte bara bakåt och i sidled.
Fick även tipset att sänka ett steg och det gjorde susen.
Nu kan hon också stoppa i nappen, har hon gjort ett tag, men då visste man ju inte om det bara blev så, allt hamnar ju i mun.

Jaha nu ska jag plocka upp henne ur gåstol, klagar lite! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror det blir en kille & min sambo tror på en tjej så vi får se vem som har rätt ;)

2010-01-06 @ 08:59:49
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0