1års firande i bilder!




Öppnar första paketet innan pappa kommer hem från jobbet!!




Fick dessa och en hel del kläder, har så mycket leksaker sedan innan och det blev mer under dagen :)


Finklädd till kalaset, först hade jag köpt en randig Villervalla klänningen, men blev för stor (såg ut som ett nattlinne) Så detta fick det bli :)










Folket, tyvärr fick jag inga bilder på mina två bröder.

Tårtan!

Mmm, tårta!


Sluurp! Så varm lilla skruttan :(


Massa kläder i present, lite av mig och Adde också.


Leksaker :)

Tack alla för en underbar dag och att ni ville vara med och fira Alvas födelsedag <3

Kommentarer
Postat av: emelie

tårtan ser skit smarrig ut!! vart hon dålig av dom? både jag och noel är lite känsliga av gubbar.. :)



Grattis igen på hennes 1 års dag!!

2010-07-13 @ 20:12:00
Postat av: emelie

skönt att hon inte reagerat!! för det är inte alls skönt med kramper i magen.. usch och usch.. men det är värt det när det är så gott!! :)

2010-07-14 @ 08:25:08
Postat av: caroline

Ser ut som hon hade en bra dag :)

2010-07-14 @ 22:22:08
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0