Fläktar skönt

Idag har det varit riktigt skönt ute och ett plus för att det fläktar. Jag tycket om när det blåser.
Min favorit årstid är senommaren/hösten, när lusften blir friskare och det fläktar lite mer :)

Dagarna rullar på här hemma, har tyvärr inte tid med datorn, min dotter är överallt och ingenstans och är helt ute nu förtiden och jag med. Hittar på en massa äventyr och badar en hel del.
Två nya ord hon har kommit på: Oj och usch, men ibland blir det ojsch, hehe.

Imorgon är det dags för Bvc, ett års besöket och då blir det spruta på det med, hoppas hon inte blir allt för påverkad av den. Men det sägs ju att det blir det av denna spruta.
Om hon inte alls blir så påverkad ska jag träffa några av mina vänner i Vadstena, blir lite käk i parken och sen sitta där och snacka skit.
Det nostalgikväll och även Diggiloo är där och spelar i slotten, så blir nog lite drag på det.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0