Full rulle

Idag har jag verkligen haft att göra.
Kl10 var jag i vadstena och lämna av tösen hos min vän Sanna som skulle leka med henne under dagen.Medans hon var där passa jag på att baka en massa till hennes 1årsdag som snart är här.
Blev vaniljbullar, chokladmuffins (ska bli grädde med en massa rosa strösselhjärtan på sen) och chokladbollar.
Ska nog baka nån mer kaka till kalaset och sen tårta såklart. Men har inte bestämt mig om jag ska köpa en eller om jag ska göra någon piffig själv??

Sen ringde jobbet och fråga om jag kunde jobba ikväll, 16-21 och det kunde jag. Så är nyss hemkommen därifrån.
Imorgon ska jag trägga min mormor och mamma på stan, ska köpa ett par ordentliga sandaler till Alva, eller ska få dem av mormor i ett årspresent :)
Har lagt undan ett par ljusrosa Kavat skor.

Får se om de åker med hem.
Är sugen på att åka och bada imorrn om det är fint??

Nehe natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Haft en hektisk dag ser jag hihihi

2010-07-04 @ 16:57:23
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0