Kolmården

Kom hem för ett tag efter en tripp till Kolmården med familjen, mina föräldrar med en bror och addes pappa med syster och kompis.
Har haft en jätte trevlig dag, alla har haft humöret på topp, en riktig kanon dag helt enkelt.
Blev liten regnskur och åska, men gick över på mindre än två timmar efter det var vädret perfekt.
Tror även vi hann se alla djur som fanns, åkte safarit med bussen, guidedtur, såg både lejon och björna och massa andra djur. Alva sov dock igenom hela turen men hon har verkligen tyckt om att kikat på djuren.
Och bäst av allt var gården där man kunde gå in och klappa djuren, först lite rädd men sen sprang hon runt där inne och klappa både den ena och den andra geten <3
Så duktig våran tjej!!

Kommer några bilder imorgon!

Vill även Gratta min farmor på sin födelsedag, hela 71år, hipp hipp hurra!!

Ska snart hoppa i bingen, godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo jag tror det med, hehe.. ska ändra den till normal igen tror jag... men lite kul och trixa.. kommer ev upp en ny header ikväll =)



Kommer ner till helgen, fick ju fullt med blåsor i ansiktet som jag har plågats med, inget och visa upp sig då inte hehe... =) Sakner er också! Imorgon ska en present inhandlas till stora tjejen! Kanske slår en pling ikväll, inte kunnat prata normalt förens typ igår. Men nu så =)



Hälsa Adde och pussa lilltösa!

Kramis

2010-07-18 @ 17:45:18
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0