Pippligt

Min tös har gått och blivit en väldigt bestämd liten dam.
Testar mamma och pappa hela tiden så vi blir tokiga här hemma, kan lova att det är rätt skönt att komma bort till jobbet i mellan åt :D
Väldigt pippligt har det också blivit, men det är framtänderna som är på väg, ser dem genom tandköttet, det spänner väl rätt bra.

Annars händer det saker hela tiden, hon bokstavligen springer fram, snabbt ska det gå. Och jätte duktig är hon.
Som hon inte gjort nåt annat, krypa är bara för bebisar, haha :)
Lär sig massa, pratar och stojar, nåt som även är skönt är att hon börjat sova mycket bättre, äntligen!
Bara för det får man väl inte sova ett piss i natt.

Ska lägga in lite bilder framöver så ner får se henne, har bara inte tid, så fort jag närmar mig datorn så får jag höra en klagosång från min dotter.

På återseende!!! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh lilla snutta! Får pussa o krama henne ifrån mig och Jonny.. Kommer ner snart igen jag lovar!

Saknar er, och det var super trevligt sist.

Hittade ni något nytt sen ang paketet?



kramis

2010-07-28 @ 23:17:10
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0