Terror on Elmstreet

Sitter här ensam och lite skärrad efter kvällens biobesök med Kim.
Vi såg Terror on Elmstreet, ni vet, de här gamla filmerna om Freddy Kreauger?
Den var riktigt bra, både jag och Kim hoppa till ett fler tal gånger. Dröjer nog innan jag kan somna ikväll kan jag lova.
Adde är på konsert och Alva sover hos mina föräldrar, de ville låna henne inatt.

One, two, Freddy comes for you.
Three, four, you better luck your door.
Five, six, get a crusifix.
Seven, eight, don`t stay up late.
Nine, ten, you never sleep again.


Air you ready??
Here I cooomme!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Usch, jag skulle aldrig våga se den ;)

2010-07-31 @ 11:44:02
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0