Tisdags firande!

Även idag blev de firande för Alva.
Min normor kom på förmiddagen och av henne fick Alva en Minymo jacka! Tack!
Hon var här en stund sen cykla vi till min mamma som har semester och sen hem och laga mat.

Har skjutsat grannen och deras två tvillingar till Bvc, kul att få vara med och kika :)

Sen har vi haft några vänner här på kalas :)
Av dem fick vi jätte fina kläder och sen en fin tavla därjag kan sätta in kort på Alva och under står det prinsessa!!
Tack så mycket!!!

Villa även nämna att Alva var helt slut efter gårdagens firande, somna redan kl18.30 coh sov till kl05, gav en vällningflaska (som jag aldrig brukar annars på nätterna) och sen sov hon till kl08. Skönt!!
Men får inte bli en vana med maten, har ju inte gett på nätterna sen hon va6månader och jag vill inte börja nu igen!


Johan och Adde!


Leah, Kim och Ewe, fick tyvärr inte med Fanny eller sanna :(


Mina fina, fina Dotter <3

Tack för idag kära vänner :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas ni fick en fin dag!

Kul att vi hann träffas en liten stund iaf. Puss o kram

2010-07-16 @ 20:47:08
URL: http://fannyekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0