Trevlig helg

Haft en underbar helg med en massa bad och mys.

Igår tog vi en tripp till Västervik med minam föräldrar och morbror med fru. Gick och strosa runt in hamnen, city och sedan åkte nvi till deras camping och bada i havet. Ok jag blötte bara ner fötterna, det var kallt.

På kvällen kom Addes kusin och flickvän hit, vi tog oss lite starkt och prata skit. Sedan blev jaför mycket i gasen och fick med mig Ewe till Harrys, där dans vi loss lite.

Idag har jag legat med huvudet i holken i stortsätt hela förmiddagen, efter det har vi vart och badat. Riktigt ljummet i vattnet. Jätte skönt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej gumman, Andreas sade att han träffade dig och du hade frågat vart jag var. =).

Träffas snart? Ont om luckor i schemat, jobbar hela tiden men det löser vi.=)puss

2010-07-05 @ 20:06:48
URL: http://fannyekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0