Dagis

Idag ska vi åka och hälsa på dagis som Alva ska gå på, ska bli intressant att se hur det er ut och även träffa personalen.
Kanske har skrivit det förut, egentligen vill jag inte sätta henne på dagis än, men tyvärr så behöver vi det.
Jag är ju arbetslös och kommer det upp ett erbjudande om ett jobb kan jag ju inte tacka nej pga att man inte har en dagisplats.
Och vi har användt ganska många föräldrardagar så skulle jag vara hemma till jul finns det inga kvar sen.
Men det kommer nog bli bra, Alva har även fått väldigt mycket skinn på näsan!
Är på barnen ganska mycket, för mycket ibland, kramas och ska ställa sig emot dem. Men ändå bra att hon har det så hon kan säga ifrån på dagis!

Mina tankar och funderingar om dagis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kände oxå så. hade tänkt o vara hemma tills nr2 kom men helt plötsligt va dagarna slut.

hoppas de går bra på förskolan ;)

2010-06-21 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0