Framkalla

Sitter här på kvällen och kollar igenom en massa kort som ska framkallas, inte för att man ofta tar fram album längre. Men de kort jag har på Alva ska ändå in i såna, och måste väl köpa ett hundrtal om allt ska få plats :/
Men kul ska det bli, ska köpa fina och sen så man kan skriva och trixa lite med dem.

Denna dag började med sovmorgon för min del, gillar dessa veckor då min karl jobbar kvälls vecka :)
Sen övade vi massa GÅNG med Alva och hon blir bara duktigare och duktigare, gått massa steg, stolt!
Även Alva blir jätte stolt och leker apa när vi applåderar åt henne, söta unge!!
Men det är nåt hon börjat med, gör sig till och grejar haha.

Sen blev det lunch med Kim och Leah för våran del, gick lite på stan och shoppa som vanligt.
Två linnen till mig, shorts och linne till Alva och sen två presenter till Elina som blir ett år.
Tack Kim, haft jätte mysigt.

Sen har dagen fortsatte i vanlig ordning, tror ni slutat läsa vi detta laget så ska sluta babbla ;)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0