Lista

Berätta fyra sanningar om dig själv:
- När jag blir förbannad börjar jag alltid tjuta. Önskar att jag kunde vara lite mer kall.
- Hatar att ta först tuggan på ett äpple, fråga mig inte varför, bara hatar`t.
- Måste alltid säga Kör försiktigt till Adde när han åker till jobbet, annars tror jag nåt otäckt kommer hända, psyk?
- Blir illa tillmods när jag går förbi en skyltdocka, ryser!!!


Berätta fyra saker du gjort idag.
- Promenerat x 2.
- Jobbat.
- Duschat en 90årig tant.
- Lagat mat.

 

Berätta fyra saker du har på dej just nu.
- Linne.
- Kjol.
- Tights.
- Tunika.

 

Skriv ner fyra saker du hatar
-  Att jag känner som jag gör just nu.
-  Min mage.
-  Tjurigheter.
-  Skitsnack.

 

Skriv ner fyra saker du älskar.
- Alva (var tvungen) hihi.
- Värmen.
- Chokladbollar.
- Mitt hus


Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Hihi roligt att läsa :D

2010-06-03 @ 22:40:43
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0