Mitt egna lilla sömnpiller

Min lilla tjej här hemma är ju tokig i hår, hon älskar att dra sin fingrar igenom och bara sitta snurra och dra.
Älskar när någon pillar i håret, men då ska det vara försiktigt för jag är väldigt håröm!
Men på nätterna och jag lägger över henne i våran säng vill hon gärna greja med håret, inte så kul när allt hamnar i ansiktet och det sticks, så har nu kommit på, att om jag vänder mig om så pillar hon i nackhåren och jag somnar direkt :)

På förmiddagen har jag tagit en cykeltur med Alva, Adde skulle greja med altanen så då passa jag på :)
Cykla till mammas jobb och hälsa på, hon blev glad hon.
Sen har vi lagat mat, Alva sover och Adde jobbar.
Runt kl16 kommer Sanna hit på besök :)

Kommentarer
Postat av: caroline

Loke e med helt galen i hår. Det var iofs hans far också som liten så det kanske är generna hehe ;)

2010-06-26 @ 21:46:00
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0