Vätternrundan

Vad mycket folk det drar till våran stad, är fullproppat överallt, cyklar överallt och turister hit och dit!
Jag älsklart, skulle nog vilja bo i en storstad, eller räcker det denna helg.
Just denna helg är det bara att glömma att ta bilen någonstan, kö, kö och kö. Men kul är det.
Påminner mycket om när jag jobba på Intersport för några årsen, då hadvi hand om allt som var med Vätternrundan, det var långa arbetspass, men det var den roligaste helgen på hela året att jobba.

Igår gjorde vi stan både på dagen och sena kvällen.
På dagen spenderades den med Sanna och två barn som hon var banvakt åt och sen med Alva såklart.
Vi käkade och fika lite, shoppa :)

På kvällen grilla vi (familjen) hemma hos Manuela, Andrè och Michelle. Jätte mycdigt och gott!
Sen gick vi ner till stan då barnen skulle nattas, de fick en varsin välling i vagnen sen slocka de och sov i strotsätt hela tiden :)

Idag ska vi till Linköping med mina föräldrar och kika lite.
Hoppas vi hinner hem till Bröllopet, jag kommer nog vara en av dem som sitter bänkad framför tv:n då.

Vill även tillägga att Alva har blivit så mysig på sistone, ska kramas, pussas och gosa hela tiden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0