Hoppsan, då var det tisdag.

Tisdag idag, eller nu är det ju snart sluta på denna dag.
Haft full rulle, Fanny kom vid kl10 vi gick en promenad. Alva sov till 12.40 ut i vagnen.
Börja laga mat när Fanny åkte, kom mina föräldrar, sen har vi sysselsatt Alva hihi.
Ska snart iväg till Addes morbror, åka på semester med dem i sommar och vi prata även med redrik och Sofia om en semester ihop :)

Var och vägde mig igår, hade gått ner 0,5kg, trodde jag inte som jag fuskat.
Nu har jag gått ner 4,8kg sen jag blev medlem i vv och gått ner 19kg sen Alva föddes :)
Några kilo kvar, men mina gravidkilon ska var borta till sommaren.

Nehe dags att åka, bye bye!


Kommentarer
Postat av: Angelica ( Mamma till Agnes o Tilde )

Duktig du är !



Tips ?

2010-03-23 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0