Morgon

Morgon igen då, har väl inte mkt att berätta sen inlägge igår.
Har stallt in Alvas säng i hennes rum igen, blev lite spring inatt men bara gilla läget ;)

Ihelgen ska Emma och Johan vara barnvakt och tösen, emma är ju alvas faster om ni har hängt med i bloggen.
Var inne på att de skulle ha henne över natten, första gången jag skulle varit borta från henne en hel natt.
Men bir inte så, när de är inne i den här fasen ska man lämna bort dem så lite som möjligt tydligen.
Och larvig som man är så följer jag såklart hennes råd.
Så de är här hos oss på kvällen, blir antingen käk och bio eller käk och bowling för våran del. Ska träffa Addes kusin och flickvän, hängde ju ihop ganska mkt förut.
Ska bli kul iaf.

Idag ska jag åka och handla lite mat och imorrn ska vi åka til city gross och storhandla :)

Ha en bra dag mina kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Låter himla mysigt =)

kul att komma ut lite och hitta på lite saker!

Tycker inte alls du är larvig som lyssnar på råd du får! Alva är ju i en känslig period. Mammamagkänslan ljuger sällan :)



Ha de så skoj i helgen.

kram



2010-03-25 @ 08:50:22
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: unique

Det gör du rätt i. Kan verkligen rekommendera babysim

2010-03-26 @ 07:14:56
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0