Snoriga

Då var det inte bara busan som är förkyld, smitta ner sin morsa med.
Känner mig helt borta och vil bara sova.
Kanske för det är slut på kaffe är hemma så jag inte kunnat koka mitt morgonkaffe eller är det bara den näsan?

Sovit skit inatt, kan inte sova närinte karl är hemma.
Låg och vände och vred på mig bra länge, såå länge att Alva vakna.
Ja, hennes säng står inne hos oss igen, ville höra henne när hon är så täppt.
Fick läga över henne till mig, då somna jag som en stock.
Måste vara närheten.

Har inte hänt mkt idag annars, uppe redan runt kl6 imorsen, pigg skrutta.
Gick och la oss igen 9.30, sen har vi sovit och käkat lunch.
Karl ligger och drönar än.

Jaha känner at det luktar lite mysiskt här, bajsblöja nästa.


Kommentarer
Postat av: unique

De där snoriga näsorna är inge kul. Wilda ligger på gränsen att bli förkyld och håller tummarna för att det inte bryter ut



Krya på er

2010-03-21 @ 12:23:36
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0