Tattoo

Idag kom min kära karl hem och berättade att han beställt tid till en tatuering åt mig, lite sådär överraskad blev man såklart.
Har velat ha en på armleden jätte länge och bestämde mig att det skulle bli mitt barns namn när jag får ett.
Och så berätta Kim att hon med skulle göra en sån, då blev jag såklart ännu mer sugen.
Men vela ju, vill inte härma henne.
Men nu verkar det så jag kommer göra det ändå, bara att jag gör min innan.
Så alla vänner där ute jag härmar Kim. Inte tvärtom.
Förlåt!

Träffade Sanna på stan, hur trevligt som helst.
Att vi inte boka in det tidigare, pratat om det i 8månder varje gång vi stött på varann på stan, men nu äntligen tog vi tag i det.
Jätte kul, får bli fler gånger.

Käkat rotmos idag och 9% falukorv :)
Även gjort till det till Alva, fast inte korv då.
Har också gjort spaghetti och köttfärsås och fryst in till henne.
Duktig jag känner mig, hihi.

Imorrn kommer Kim och Leah hit, kul.
Längtar!
 
Jaha då ksa jag och karl kolla på Luftslottet som sprängdes.


Kommentarer
Postat av: Naimi

Var o när ska du tatuera dej? va kul iaf :D

2010-03-05 @ 11:39:53
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul!! Blir det en stor eller liten tatuering? på underarmen eller var ska den sitta? Själv skulle jag inte våga haha... fega jag liksom, hihi...

Var filmen bra? skulle med vilja se den! Såg ni den på bio eller har den redan kommit ut i handlen? kramar

2010-03-05 @ 13:19:01
URL: http://Trulllsan.blog.se
Postat av: Madeleine

Hej Lollo!

Madde har, vet inte om du minns mig.

Det var skitlange sen, hehe.

MORF och sant :P

Hittade hit bara nar jag va inne pa Annas blogg.

Hur ar laget med dig?

Kram Madde

2010-03-06 @ 03:38:03
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0