Tråkigt

Sitter häroch fördriver lite tid.
Adde den tråkmånsen gick och la sig, mådde inte bra och sen har han vait vaken sen 04.30, jobbat extra idag.
Men jag förstår honom.
Lite tråkigt bara,hade ju sett fram emot och se Luftslotten som sprängdes, har inte sett den än :(
Blir väl imorrn.

Idag Alva varit i jätte väldigt gnällig och ledsen.
Har bara velat vara i famnen och inte velat sova.
Min snutta.
Men hon har haft lite glada stunder också.
Är väl febern som spöka lite, men den gick ner.
Trodde först det var en tand på, feber, lös i magen, snoret rann, vill inte att man känner i munnen.
Men när jag fick tillfälle att kika förut så såg jag absolut inget, tyckte jag kände lite vasst förut,men men.

Får se om det blir att fira mamma/mormor imorrn, hoppas.
Bara inte Alva har feber så är det ju ok.
Skulle fira Addes syster med, hennes faster och kusiner skulle dit imorrn, tänkte träffa dem.

Funderar ärligt på att hoppa i säng jag med, faktiskt varit vaken sen 06, en morgonpigg liten tös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0