Ursäkta

Ber om ursäkt att jag ärlite frånvarande här just nu.
Men som ni kanske förstår har jag häcken full, har inte mkt tid över till datan.
Och har bestämt att jag inte ska sitta så mkt här medans Alva är vaken,får bli när hon sover och en sväng på morgonkvisten.
Får fruktansvärt dåligt samvete och sen tillåter hon inte riktigt de heller just nu.
Mammig så in i norden just nu,´bara gilla läget :P

Varit på 80års kalas idag och sen är vi bortbjudna på middag ikväll.
Fullt upp, synd bara om Alva som får fara, men så länge det funkar bra ser ja inte det som ett problem.
Nattar henne som vanligt fast jag är borta.

Nehe, ska hinna läsa lite bloggar jag ligger efter i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0