Utekväll

Blev en riktigt lyckad kväll igår.
Käka först mat på Balkan och sedan vidare till Ctiy bowling och bowla och drack.
Kom på tredje plats, men det är inte lätt att bowla, snacka om tungla klot, varje gång jag släppte klotet lät det som om hela golvet skulle gå sönde, hehe.
Men vi hade ritkigt trevligt, blev några cider och öl på det, inte meningen från början, men hur ofta är det jag går ut med min karl nu för tiden?
Kom hem straxt innan kl ett.

och nu sitter man här och drönar, Alva går omkring i sin gåstol.
Hon tar sig i stort sätt överallt nu, på precis allt också haha.
Blir en ständigt jagande, och värre blir det :P

Ska se om skrutta vill ta sin förmiddags nap snart så jag kan joina henne, är sååå trött.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Brukar titta in och läsa din blogg lite titt som tätt:)

Om jag har sett rätt så har ni en Brio Sing?

Vi har precis bokat en nu, årsmodell 2010.

Tror visserligen inte att den skiljer sej nåt från förra året, förutom att chassit är svart.

Så jag tänkte höra vad du/ni tycker om den?

Har hört nycket positivt om den, men en del negativt också.

Superfin blogg förresten!

2010-03-28 @ 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0