Vilken natt

Jaha, här sitter man med grus i ögonen.
Är sååå trött.

Snörpa vakna inatt och var hysteriskt, grät och skrek, vet inte vad det var med henne.
Sövde om henne ett fler tal gånger, men så fort vi la ner henne så vakna hon och skrek.
Ont någonstans?
Adde bytte blöja och så gjore jag nåt man inte ska göra, välling, orka hålla på.
Men får absolut inte göra det fler gånger, har inte gett henne mat på flera månader på natten, så nu vill jag inte börja igen.
Men hjälpte inte, la henne i våran säng, sen somna hon gott.
Inget jag heller vill vänja henne med, nu när man kämpat i månader föratt få henne att sova i egen säng.

Men ibland måste man få skämma bort sin älskling.
Idag är hon iaf pigg :)


Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Har hört att di små kan få separationsångest och drömma mardrömmar runt 8 månaders ålder..

kanske kan va nått sånt? Vet inte hur pass det stämmer men vem vet?



Hoppas ni får sova bättre natten som kommer iaf.

kram

2010-03-17 @ 10:09:14
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Jo det är bara bra =)

De härliga vårdagarna har satt fart på kropp och själ tror jag! =)

Hur är det sj?

Inte lätt att vara liten alla gånger.. Hoppas att det ger med sig snart iaf.

Kram

2010-03-17 @ 17:26:21
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej gumman hoppas allt är bra med dig, ursäkta att jag inte hört av mig nått med de e så mkt i skolan att jag inte hinner någonting annat. Jag har gjort en header åt dig(ett exempel) till din blogg som jag kan skicka till dig. men det får bli via mail, så du går in där o kollar vid tillfälle. pok

2010-03-18 @ 14:09:58
URL: http://fannyekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0