Broöppning

Då var det dags med alla broöppningar i denna stad.
Vi har en kanal igenom våra stad, med 4st olika broöppningar och idag var det min premiär.
Stod i 10min och vänta om inte ännu mera och i sommar kan det bli flera på samma dag, hehe.
Men men så är det :)

Dagen har spenderats med Alva, Kim och Leah, först en promenad och sen fika.
Vår små barn lekte och busa som bara den.
Full fart på dem nu, hihi.

Nehe ska glutta på Ballar av stål, min favvo är En jobbig djävul, som jag tidigare skrivit, jobbigt va??? :D


Kommentarer
Postat av: anna

brio spin heter vagnen vi funderar på till teo ;)

2010-05-09 @ 20:48:42
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag ville komma men hade annat bestämt.=(. men självklart, maria kanske skulle komma förbi i morn eftermiddag. jag åker till linus på torsdag så innan det, eller i helgen. P O K =)

2010-05-10 @ 11:27:21
URL: http://fannyekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0