Effektivt

Idag har jag hunnit med en himla massa, skönt att ha sånt avklarat och det är bara måndag :)

Börja dag med frukost och bus som vanligt. Tog den alla sängkläder i både våran och Alvas säng. Sedan åkte jag och Alva till Öppna förskolan, mötte upp Kim och Leah där, blev ännu mera bus!!
Kom hem runt kl11.30, Alva däcka i bilen som vanligt la bara över henne i vagnen, sov sedan till 13.40 :)
Hela familjen käkade lunch (lite sen) fortsatte med städning, dammsugit både ned- och övervåning, moppat, städat badrum, bäddat rent och dammsugit sängarna, tvättat!!
Duktiga mig!! :P
Adde han greja med vår baksida, bygger altan :)

Sen kom Kim och Leah på besök, lekte och gick en liten promenad. Mysigt.

Färgat håret på min svägerska och Addes pappa kom och hjälpte honom med altanen :9

Full rulle, imorrn blir det jobb på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Låter som en bra dag! :)

2010-05-18 @ 08:29:30
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0