Feber

Den lill damen har fortfarande feber här hemma, men som tur är har den gått ner lite.
Imorse låg den på 38,5 utan panodil i kroppen, hon sov bra inatt så ville inte väcka henne.
Men som igår, väldigt pigg och leker som förut, lite mer känslig bara.

På eftermiddagen ska ja och sambon in till stan en snabbis och köpa en födelsedagspresent till hans kusin som fyller 4år, mina föräldrar kommer hit och vaktar Alva då.
Måste in på banken och fixa så jag får in min lön på mitt konto istället för att hämta ut den, dragit på det lite väl länge, hehe.

Annars blir det nog lugnt med mycket mys!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack så mycket!

Ja, han växer så det knakar. :P



Kramar

2010-05-15 @ 17:59:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0