Fullt ös

För mig och Alva har det varit fullt ös hela dagen, är helt slut.

Började med att promenara till babysången, där vi hade avslutning :(
En promenad hem, och sedan vidare till Sofia där Annlie mötte upp oss för en liten promenad till.
Sen lekte barnen ute på en filt, eller Alva kröp mest runt, full rulle på henne, inte still en sekund.
Svårt när man ute, mycket vaktande, vill inte att hon stoppar i sig jord och annat snusk som finns på backen, hehe.
Så fika vi ute också, jätte mysigt och skönt.

Sen kom vi hem, börja med att städa badrummet, sen kom mina föräldrar, jag lagade mat både till mig och Adde och sen några matlådor till Alva.
Emma och Johan hoppa in en sväng också.
Behöver jag ens näma att Alva decka direkt efter vällingen?? Har inte hört ett pip, haha, lille snuttan var trött.
Och det är jag med kan jag lova!

Snart är det despan!!! och sen cougar town, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0