Kalas

Igår ringde de på morgonen, rättare sagt kl5.40 om jag kunde börja jobba kl7, och visst kunde jag det.
Gött att få in lite extra kulor, kunde dock bara jobba till kl14 för sen var vi bortbjudna till Addes pappa, där det vankades grillat och annat smarrigt.
Vi spelade lite kubb och anda spel.
Jätte mysigt, deras mor, min svärmor fattades, tomt utan henne. Du fattas oss! <3

Idag fick vi lite sovmorgon av tösen, hon har fått en massa värmeutslag :(
Rödpricka flammor lite överallt på kroppen, ändå låter jag henne vara naken, sov bara i blöjan i natt, men blir inte bättre. Så varmt är det ju ändå inte :/

Kl15 ska vi iväg på kalas, Addes ena kusin fyllde 4år förra veckan, så det blir at fira honom idag :)

Kanske skulle passa på att hoppa in i duschen medans Alva tar sig en lur?

Kommentarer
Postat av: anna

hur länge har hon haft feber då?

teo fick så efter han hade feber. utslag efter 3 dagars feber va de visst

2010-05-16 @ 22:30:11
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0