Söndag

Då var denna helg snart slut, ny vecka på gång.

Än så länge har jag/vi bara slappat, karln sover och Alva sover efter lite frukost och bus.
Hon är på väg att få två bissingar i nederkäken, man ser att de ligger precis under tandköttet, syns igenom.
Hoppas de spricker upp snart, säkert därför hon har varit jobbig denna vecka på nätterna så igår hon fick hon en panodil innan läggdags och hon har sovit bra inatt.
Vet inte vad som händer idag annars, Adde ska iväg till Linköping med sin pappa och jag känner inte för att hänga på. Tvätta ska man göra i alla fall.

Igår träffa jag Kim och Manuela med barn på stan, vad mycket folk det var.
Efter så grilla vi hos mina föräldrar i busvädret och sen hade vi tacokväll Jag och Alva hemma hos Sanna, även Maria var där. Mycket mat igår, men gott var det, hihi.

En bra helg har detta varit!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte jag skulle komma till sanna då med men vi skulle bort på annat. ni tjejer får komma och hälsa på nu när jag har flyttat.. jag har det närmare till dig nu.;)

2010-05-09 @ 14:26:24
URL: http://fannyekbergs.blogg.se/
Postat av: anna

såg den första gången på babyproffsen i linköping. Brio något heter den ;)

inte så farligt dyr heller.

2010-05-09 @ 20:42:06
URL: http://tjallmoanna.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0