Jippie!

Eller fick en glad nyhet idag, skrev ju inte mig på ams 1 september och därav sökte jag a-kassa, har inte kommit igång för ens nu.
Så fick över 8000:- utbetalat idag från a-kassa, wihhuuu, var denna jul räddad. Fick ju även lönen men den kommer man inte så långt med.
Är redan 2000:- fattigare, tankat bilen fullt, handlat lite mat och sen köpt en julklapp till Alva från Baboon.
En jätte fin tröja, likadana stumpbyxor och en kjol till. Allt från Villervalla :)

Nu är det bara resten av ALLA julklappar som ska köpas. Och det blir nog en del på lördag, har planer att åka till Ikano och vi lär nog inte vara ensamna.

Nehe, ska läsa lite bloggar och sen joina karln framför tv:n.

Imorgon blir det :)

Kommentarer
Postat av: carro

Uhh påmminner mig om att de e dags för mig att skriva in mig snart... :S

2010-11-26 @ 12:32:06
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0