Massa arbete

Idag har jag en massa att styra med. Städa, handla, baka, laga mat och städa lite till. Måste även hinna träffa min pappa som åker imorgon, ska opereras på tisdag och så honom måste vi hinna med och träffa.
Kl17 ikväll har jag ljusparty, så en massa bestyr helt enkelt.
De ringde imorse från jobbet och undra om jag kunde ta ett pass på morgon, men var helt enkelt tvungen att tacka nej, skulle inte hinna. Även om det tar emot.

Får se om jag hinner lägga upp en magbild idag men, kanske!

Nu ska jag fixa mig och Alva, sen blir det att åka och handla.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, det stämmer det :) Två små yrväder så att säga ;) Tror förresten att vi sågs på Eköns Öf för ett antal veckor sedan om jag inte minns fel :) Har för mig att Fanny och Alva lekte lite tillsammans, och att Alva var ganska så nyfiken på min minsting Ida :)

2010-11-21 @ 09:08:46
URL: http://ceciliaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0