Trött

Är sjukt trött ikväll, skulle kunna somna på två röda, men ska försöka hålla mig vaken tills mannen kommer hem från arbetet.

Idag har jag och Alva promenerat in till stan och hon satt still och var nöjd hela vägen, det gillas!
Mötte upp Kim och Leah där, tog en fika och barnen blev väldigt fort rastlösa så vi fick bege oss därifrån ganska snabbt.
Men då gick vi ner till stadsparken och lät barnen leka av sig lekparken. Men det är fan ingen värme ute längre.
Blev väl en lekstund på en timme sen tog kylan över.

På tal om annat har Alva varit väldig svårnattad ett tag så nu har vi dragit ner hennes sovstund på dagen till bara en timme, annars har hon sovit 2-3tim. Men hon börjar nog bli lite stor för det. Ikväll somna hon jätte fort :)
Funderar även på att köpa en växasäng, hon är så beroende av att pilla i en annans hår så vi måste ligga brevid och söva henne vilket resulterar i att hon vaknar ofta när vi ska lägga över henne i sin säng.

Nehe slut babblat här, nu ska jag hämta mig en clementine och kika in New york fruarna!

Kommentarer
Postat av: Naimi

Oj va länge hon sover om dan, Nellie har sig bara 20 min ;)

Växasäng e jätte smidigt, tösen har en här så man kan lligga jämte när hon somnar o om hon vaknar om natten (:

2010-10-12 @ 17:36:52
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0