Återträff

Imorgon blir det två återträffar för mig och Alva.
Först på förmiddagen bär det av till Öppna på ekön där vi inte varit sen innan sommaren, Alva har ledigt imorgon från dagis på grund av planeringsmöte. Och då passar vi på att åka dit.

Och nästa träff är med våran vän som flyttat upp till Sthlm, som ni vet om ni har följt bloggen, Sandra!
Även Kim och Leah ska såklart vara med och ses, ska blir så mysigt att ses allihopa, har inte setts alla tre tillsammans sen Leahs dop i februari så det var på tiden!

Längtar tills imorgon, men först är jag lovad en sovmorgon imorgon. Sen blir det jobb hela helgen för min del!

Kommentarer
Postat av: Sandra

LÄNGTAR jag meeeed!!! Ska bli såååå kul!!!! =)

2010-09-16 @ 21:21:55
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0