Funkar bra!

Då har man precis satt sig ner för att kolla datorn lite.
På förmiddagen har vi varit på dagis i 1,5 timme och funkar faktiskt jätte bra. Imorgon ska jag gå ifrån en stund och funkar det bra ska jag lämna henne på dagis dagen efter, som det ska vara framöver.
Håller tummarna nu att allt funkar bra och att jag inte grinar haha.

Har jobbat  helgen som varit, vi hann även med en sväng till Borensbergsmarken och kika.
Och så har vi firat Leah som blev ett år i torsdag, Grattis skruttan <3

Idag ska vi till mina föräldrar och käka raggmunk, mums.
Adde håller på och hjälper dem att bygga nytt räcke till utetrappan :)

Nehe nu ska jag hinna med att läsa era bloggar innan tösen vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0