Choklad med smak av melon

Hur dum får man vara och lägga in sina doftljus i ett skafferi?
Min kalla, goda (trodde jag)glas o`boy visade sig ha en bismak av honungsmelon, inte den godaste kombinationen kan jag lova!

Förmiddagen spenderades på öppna, till och med pappa Andreas var med och lekte en stund innan det blev dags att jobba för hans del. Efter det hängde jag och Alva med Sofia till Linköping. Hennes man Fredrik fyller 30år på fredag så det var tvunget att inhandlas lite presenter.
Själv fick jag med mig en jätte fin kofta på gina för bara 49kr, billigt och bra!

Annars har jag dammsugit huset, städat ena toaletten, hade även tänkt att ge mig på att skura huset med, men orkar fasiken inte. Får bli imorrn och den andra toaletten, sen kan bebis komma tycker jag. Då har vi det iaf rent :)

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Lät inte gott inte..



Tack för grattis

2011-04-12 @ 22:33:34
URL: http://saratilling.se
Postat av: caroline

När kommer bebisen egentligen???? ;)

2011-04-13 @ 12:38:07
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0