Förstår hon?

Nyss hemkommen efter att lämnat Alva på dagis, andra gången denna vecka hon börjar gråta och inte vill att man ska gå. Hon som alltid sprungit iväg glatt och knappt sett sig efter mig.
Men jag tror hon har på känn vad som komma skall. Försöker ju förbereda henne lite inför bebisens ankomst och skulle inte försvåna mig om hon förstår. Hon har tex börjat äta mer och mer med händerna, hon som har inte ätit så bra med sked från det hon var 10-11mån. Väldigt mammig just nu.

Nu slappar jag här och ska snart se på Våra bästa år, sen blir det lite fix innan den lilla tösa och pappa kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Liw

de säger ju att stora syskonen gärna går tillbaka lite i utvecklingen när det kommer smått. Men innan?`Jag vet inte för vi upplever samma sak med Mait här hemma, äter med händerna, är mammig till tusen och ja, en tillbaka gång helt enkelt.



kram

2011-04-21 @ 11:24:20
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0