Ny energi

De senaste dagarna har jag haft en massa energi, sån man får när Bf börjar närma sig.
Städar, bakar och vill att allt ska vara i sin ordning, måste vara nåt mentalt sätt att ställa in sig för vad som komma skall.
Var ju precis likdant när jag väntade Alva, men denna gång vet jag att jag ska fylla på min frys bättre.
All bullbak och andra smarrigheter tog ju slut redan efter en (vecka?). Haha!

Idag har vi satt upp tavellisten i vårat rum, Alvas rum är i stort sätt med klart, (bilder kommer).
Har även putsat våra fönster på framsidan utvändigt, målarna i höstas skita ner dem så det sjunger om dem. Även med målarfärgs stänk :(

Även fikat hemma hos familjen Sjögren på eftermiddagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0