Morsning!

Godmorgon alla där ute, sitter här och käkar frukost.
Varit på dagis och lämnat den lilla på dagis, gick jätte bra fast hon inte varit där på 3veckor.

Innan dess var vi uppe på Mvc och lämna ett urinprov, de vill göra en odling på grund av att jag har en del sammandragningar. Ska försäkra oss om att det inte är mina njurar som spökar denna gång igen.
Låg ju inlagd med Alva då jag fick problem med ena njuren, hoppas jag slipper det denna gång. Den värken jag hade var inte och leka med!

Ska snart köra igång med lite städning, bäst att passa på när huliganen är på dagis. Det är ju några timmar jag slå ihjäl här hemma, sen blir det jobb ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0