Promenix

Har kommit igång med mina promender igen, blir ca 40min-1tim minst varje dag, nu ska jag bli av med mamma fläsket! Det får duga så länge, förhoppningsvis ska jag börja träna i höst :)

Idag har vi annars varit i stan och handlat Alvas presenter. Beställt tårtan, blir en Hello Kitty :)
Träffat Manuela och Michelle idag, jätte trevligt. Snart dags för hennes pys att komma ut, ska bli så spännande!

Nu sover bägge sedan en timme tillbaka och jag slappa här. Tyvärr finns de inte ett  skit på tv.


Just det, igår kväll var mina vän från sthlm här och hälsade på även Sanna. Vi lagade tacos och snacka en massa gamla minne och naturligtvis barn och graviditet, då sandra blir mamma i september.
Saknar dig min vän, flytta tillbaka?!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Vad gulligt att lilla Alva ska få en Hello Kitty tårta:)

Jag har en tävling på bloggen just nu som nog skulle passa bra. Man kan vinna en rosa barncykelhjälm med inbyggd ljusslinga. Bäst slogan vinner :)

2011-07-06 @ 19:06:11
URL: http://blogg.alltirosa.se
Postat av: Vickan - allt i rosa

Hur gammal var du när du fick ditt första barn :)

2011-07-06 @ 19:20:55
URL: http://blogg.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0