Avvänjning

Pratade med Bvc igår om bitandet, då tog jag även upp om Alvas sömn.

Hennes snutte är vårat hår, hon ligger snurrar och grejar med håret tills hon somnar. Men problemet är att vi kan få söva om henne 2-3ggr varje kväll då hon vaknar hela tiden, tills sist går man och lägger sig för att slippa söva om henne i hennes säng utan får ligga i våran som brukar efter cakl24 snåret.
Förmodligen är det håret som måste bort, hon har beov att ligga och snurra med det så hon somnar om.
Så igår fick jag snällt sitta brevid hennes säng på en stol tills hon somnat, och ja som ni redan förstått blev det ett himla liv då jag jag inte låg brevid så hon kunna snurra med det.
Efter 55min gråtande och skrikande ( känns i mammahjärtat) så somnar hon, gick ändå över förväntat tycker jag :)
Och inatt sov jag med mössa hehe!

Kommentarer
Postat av: Liw

åh, vad jobbigt. Förstår att det är ohållbart, de måste ju lära sig sova själva, speciellt när det kommer ett syskon så pass snart.



kram

2011-03-17 @ 09:23:20
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Emelie

ja usch ja.. det är jätte svårt.. men som sagt så gör man ju så gott man kan..:) han hon någon snuttefilt eller liknande som hon kan ha istället för ditt hår? Noel har börjat med en kanin som han alltid vill ha. men som sagt så kommer få det jätte skönt sen när hon väl sover utan ditt hår :) "ett tag till" :P

2011-03-17 @ 13:45:25
URL: http://momemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0