Fix och trix

När jag släppt av Alva på dagis så var det bara att åka hem igen, fick då en lust att bara greja med bebisen saker som måste bli klart.
Gjorde iordningen vagnen, putsa och greja, har lärt mig att lätt fälla ihop den så jag slipper stå på parkeringen när det väl är dags, med två skrikande barn och inte få ihop dem. Men nu vet jag.
Har även tvättat tyget till babyskyddet, ska den bara torka och sen på igen.

Lite mer måsten:

- pack bbväskan
- fixa iordning sängen, just nu nedsänkt i botten med en massa skit i
- har ej hunnit teckna en gravidförsäkring än, försent?
- inhandla lite till dem kommande ömmande tuttarna hehe
- köpa en babysitter
- hoppas att mjukliften kommer med posten snart

Det var väl lite som ska fixas innan bebisens nedkomst, lite dåligt av mig att jag inte tecknat en gravidförsäkring, men har precis glömt bort det. Alla papper till Fk är ialla fall klara (hoppas jag).

Nehe ska väl dra mig nu, svänga förbi jobbet med lite papper innan jag ska hämta upp tösa på förskolan.

Kommentarer
Postat av: Liw

DDU ger mig ångest, här har väldigt lite förberetts inför bebis ankomst. Har inte riktigt fattat att det bara är fem veckor kvar...

2011-03-14 @ 21:19:19
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Liw

Ingen fara. Bara bra, ska ner och plocka fram bebiskläder imorgon, dags att tvätta och sortera lite, igen :-)



kram

2011-03-15 @ 19:29:10
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0