Förskolans dag

Idag fick jag lämna Alva här i områder där vi bor, de har slgit ihop tre dagis och skulle göra en massa kul och grilla korv. Men det innebär också att jag ska hämta henne redan kl12.
Hoppas hon får en kanon förmiddag :)

Just nu ligger Meya brevid mig i soffan och sover, blev visst trött efter att ha badat lite, vilket inte var lika uppskattat som förra gången. Även jag hann med att duscha lite snabbt innan det började gnällas och spraka lite i baken.
Ska köpa hem semper droppar idag, hoppas magen blir lite bättre.
Hon äter ganska ofta och länge nu vilket resulterar i många bajsblöj byte och magknip.

<3

Nehe om man skulle ta och dra på sig ansiktet, ska snart hämta stora tjejen på dagis :)

Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och Alma

Men så gott hon sover :-)



Vi har alltid gett välling i sängen vilket Mait har somnat av, men nu blir hon istället speedad på den.. Kanske är dags att plocka bort den helt... Svåra val.

Kram

2011-05-19 @ 11:33:26
URL: http://Liwetochvardagen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0